• Twitter
  • Buzz
  • Facebook

House Of Sampoerna

Liputane lan tulisane Cempluk sing bahas mlaku mlaku nanggone House of Sampoerna ambek boso Suroboyoan. Rungokno yo dulur kabeh.

Bingung ngentekno libur iki laopo. Lak nang omah ae rasane bosen, mosok mangan turu ae. Yowes, dino sabtu iki dinggo mlaku mlaku dadakan, lho kok dadakan ? Yo iso ae, lah wong Cempluk ono ide pengen mlaku mlaku jek kaet mau sabtu isuk. Dulur, mau awan Cempluk ambek yayange ( Ning Wulan ) mlaku mlaku nang Suroboyo lawas nanging cuma sak panggon ae yaiku Nanggone House Of Sampoerna. Masio cempluk arek Suroboyo asli nanging entas mau, aku ambek ning Wulan kepethuk sing jenenge omahe lan propertine sing duwe Pabrik rokok Sampoerna. Wuih..omahe megah lan isine perabot gawe rokok, foto foto jaman dhisik, lan akeh tenan. Mripat iki rasane gak percoyo lak rokok iso ngidupi wong atusan sampe ewuan. Berarti rokok iki ono loro sudut pandang : untunge ( iso ngidupi wong atusan sampe ewuan ) lan mudorote ( rokok kuwi racun ). Sak durunge ngapunten mergane gambare burek lan Cempluk ngucapno matur nuwun sanget kagem ning Wulan soale mau ra gowo kamera sing biasa ne tak gawe nanging gawe kamera HP 6600 ( gopok'e ning Wulan ) . Coba tontok'en foto foto iki :


21 comments:

heRRu said...

Pluk, kalo hari kerja, buruh yang ngelintingnya ada kok, mungkin karena musim liburan mereka cuti semua. btw, kamu gak ke cafe sampoerna sekalian?

endang said...

aku durung tau sempat mampir mlaku2 mrono ki...aku kan mulih ludik nang Malang..

Maaf lahir batin yo...

CempLuk said...

# herru : gak ke cafe nya mas, cuma ke museum sampoerna aja.

angin-berbisik said...

bener2 tempat yg bagus, gak heran kalau sering dipakai utk foto pre wedding...:)

KaiToU said...

wew, gag ngerti, euy..! :P

CempLuk said...

# angin-berbisik : iya mbak, keren banget tempat nya.
# KaiToU : maaf mas..cempluk pengen nulis artikel satu ini dengan bahasa surabaya, jadi insyaAllah setelah artikel ini akan dimuat artikel berbahasa Indonesia.

Ely Meyer said...

dadi kelingan kotaku Kudus, akeh tenan pabrik rokokke, rakyate yo urip soko rokok ^_^

wes pernah mampir nang kota kretek Kudus Mpluk?

Sugeng riyadi yo .... maap lahir lan bathin :)

Jiewa said...

Tempat pelintingannya itu dulu theater. Charlie Chaplin pernah nongkrong disana lho.

Aku ada pengalaman melintasi jalan tengah diantara buruh2 pelinting itu (liat gambar terakhir), lorong sependek itu serasa 1 kilometer bok *berlebihan* Soalnya salah tingkah diliatin ibu2 pelinting yg jumlahnya ratusan. Serasa jadi artis hehe..

CempLuk said...

# Ely Meyer : cempluk dah pernah ngelintasin Kudus pas mau ke Semarang naek bis mbak..

fahmi! said...

di sebelah museum ada cafenya, di belakang cafe ada gallerynya, nggak mampir nengok gallery pluk?

Anang said...

belum pernah kesana saya... mudah2an bisa maen kesana.... gmn lebarannya mpluk... maaf lahir batin lagi ya... biar bersih...

Innuendo said...

lho lho lho..bahawa jowo ? ora ngerti aku, mas

gaussac said...

waaahh...saya ga ngerti kata-katanya, tapi bisa ngerti dari judul dan gambar saja :)

CempLuk said...

# Anang : sep mas tempat nya, cocok buat jalan2..

ichaAwe said...

ampuuuuuunnnn gak ngerti sama skali... untung foto2nya pake bahasa indonesia yg baik dan benar

Astri said...

Para pelinting baru masukkerja tgl 22 okt ini. Kalo hari biasa (Senin - Jumat) para pelinting bisa ditemui sampai jam 2 siang, kalo Sabtu sampai jam 12 siang aja.

CempLuk said...

# Astri : o..kira pindah ke pandaan semua mbak Astri..ternyata masih ada toh.

isnuansa_maharani said...

suit, suit, Cempluk mlaku-mlaku ngentekke liburan karo yayange...
boso suroboyoan rada beda karo jowo solo... aku macane suwi...

Eucalyptus said...

Oalah, ora ngerti aku..... he he he

Anonymous said...

pengen ke sana loo....


hwehehehe...


ajak2 donk gus.....

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Post a Comment

Assalamualaikum

1. Ucapkan Basmallah
2. Silahkan menuliskan komentar pada artikel cempluk di kotak yang tersedia dengan hati berseri seri dan senyum mengembang (kiri 2 cm kanan 2 cm).
3. Setelah selesai menulis komentar baca Hamdalah. Silahkan klik post comment..
4. Selesai !!! cempluk mengucapkan terima kasih atas komentar mbak, mas yang telah merelakan waktu nya menulis komentar ini.
5. Jangan sungkan dan lupa tuk balik lagi yah di artikel cempluk berikut nya

Wassalamualaikum


Salam Perjuangan,

Cempluk
http://andibagus.blogspot.com